FANDOM

Story Edit

Ketchup.

Edit

  • Veteran eşsiz bir roldür bu demek oluyor ki oyunda birden fazla Veteran bulunamaz. Disguiser kasabanın aklını karıştırabilir ve mezarlıkta 2 tane Veteran görünmesini de sağlayabilir.
  • Alarm kullanmak için adının yanında ki butonu kullanabilirsin.
  • Sen alarmda iken seni ziyaret eden birisini Doctor iyileştirebilir. İyileştirilen kişi ölmeyecektir.
  • Öldürdüğün kişinin yeteneklerini kullanmasını önleyemezsin.
  • Alarm kullanırken seni ziyaret eden bir kişiyi Bodyguard koruyamaz.
  • Transporter alarm kullanmaya karar vermiş bir Veteran'ı hedef alırsa ölür. Transporter'ın Veteran ile yer değiştirdiği kişiye gelen bütün ziyaretçiler Veteran'ı ziyaret etmiş gibi olur ve ölürler.
  • Alarmını kullanırken Blackmailer seni ziyaret ederse onu öldürürsün fakat sonraki gün konuşamazsın çünkü onların yeteneklerini kullanmalarını engelleyemezsin.
  • Arsonist sen alarmda iken gelirse onu da öldürürsün fakat yine de gazlanırsın. Arsonist iyileştirilmediyse, başka bir Arsonist yoksa veya Amnesiac Arsonist'i seçmezse bunun bir önemi yok.
  • Arsonist gazladıklarını yakmaya karar verirse alarma gitsen bile ölürsün.
  • Sen alarma iken WereWolf sana saldırırsa ikinizde ölürsünüz. Senin evine gelen diğer kişilerde hem Veteran hem de WereWolf tarafından öldürülmüş gibi gösterilecek. Bodyguard bu olayda seni koruyamaz ve ölür. Doctor seni veya WereWolf'u iyileştirirse iyileştirdiği kişi hayatta kalacaktır.
  • Witch seni hiçbir şekilde engelleyemez.
  • Escort ve Consort sen alarmda iken gelirse ölürler. Alarm kullanmasan hiçbir etkisi olmayacak çünkü Roleblock Immunity'e sahipsin.

STRATEJİ Edit

  • Veteran ile kötüleri öldürerek kasabaya katkı sağlayabilir veya seni ziyaret eden kasabalıları öldürerek zarar da verebilirsin. Bu nedenle dikkatli karar vermelisin.
  • Veteran kasaba rolleri arasında en güçlülerden biridir. Akşamları kendini koruyabilir ve bazı rollerin sahip olduğu Night Immunity fark etmeden ziyaret edebilen herkesi öldürebilirsin.
  • İlk akşam alarm kullanmak cazip gelebilir ama genellikle seni ziyaret eden olmaz ve alarm boşa gider. İlk akşam birçok kasabalı olduğu için saldırıya uğrama şansın çok az. Oyuncu listesinin ilk başında veya sonunda yer alıyorsan kullanman yararlı olabilir.
  • Alarma gidip bir Mafia üyesini öldürürsen sonraki akşam alarm kullanma çünkü Mafia senin kim olduğunu öğrenmiştir ve seni ziyaret etmeyeceklerdir.
  • Adını ölüm notuna yazarsan kasabalılar kim olduğunu öğrenip sana güvenecekler. Bunu yaparsan kasabalıları öldürme şansın en aza iner aynı zamanda katillerin seni ziyaret etmesini engeller. Alarm kullanmayıp oyunun sonlarına saklayabilirsin. Oyunda Witch varsa sen alarm kullanınca kasabalıları kontrol edip sana yönlendirebilir. Böylece kasabalıları öldürmene neden olur.
  • Unutma ki alarm kullandığın zaman saldırıya uğramazsan bile alarmı kaybedersin.
  • Göze çarpan bir ismin varsa oyunun başlarında katiller seni hedef alabilir.
  • Alarm kullandın ve bir kasabalı seni ziyaret etti diyelim. En son gittikleri kişinin adını vasiyetlerine yazacakları için seni ziyaret eden kasabalıda kimliğinin açığa çıkmasına neden olacaktır.
  • Veteran olduğunu kanıtlamak istiyorsan ölüm notuna adını yaz. Öldürdüğün kişinin ölüm notu görünür olunca kim olduğunu bileceklerdir.
Bağışıklıklar
Kişinin saldırılara olan bağışıklığını yok sayıyor. (Night Immunity)
Geçici bağışıklık. (Night Immunity)
Escort veya Consort'a karşı bağışıklık. (Roleblock Immunity)
Geçici ısırık bağışıklığı. (Bite Immunity)
Kontrol bağışıklığı. (Control Immunity)
Yetenek İstatistikleri
Tür Öldürme
Öncelik 1 (En yüksek)
Kullanım Hakkı 3
Araştırma Sonuçları
Sheriff Hedefin şüpheli değil.
Investigator Hedefinin silahları var. Vigilante, Veteran veya Mafioso olmalı.
Consigliere Hedefin bir paranoyak savaş kahramanı. Veteran olmalı.
Oyun Bilgisi