FANDOM

Gündüzleri insanlarla el sıkışıp arkadaşlık kuran Seri Katil, kasabanın en iyi doktoru olduğunu iddia eder. Fakat gece olduğunda ise Salem sokaklarında dolanarak yavaşça o mütevazı evine doğru yol alır. Evine vardığında hastaları -ya da kurbanları mı demeliyim?- için kullandığı araç-gereçlerden biri olan iri bıçağını büyük bir özenle temizler. Masum (pek de öyle sayılmaz) kasaba, gündüzleri yardımsever biri gibi davrandığı için bu kişinin birkaç gecedir yüreklere korku saldığının farkına varamaz. Fakat geceleri körelmiş bıçağını kullanarak güçsüzlerin üzerine kâbus gibi çöker. Her gece yavaşça kasabadaki talihsiz bir ruha acı çektirir. O, kasabalıların korkulu bir rüyası: O bir Seri Katil.

Taktikler Edit

Seri Katil, Town of Salem'deki en bağımsız Tarafsız roldür. Diğer tüm rollerden daha hızlı bir şekilde öldürürsünüz fakat aynı zamanda diğer tüm oyuncaların Kundakçı (Arsonist) ve Kurt Adam (Werewolf) haricindeki en büyük hedefi haline gelirsiniz. Kurnazlıklarıyla insanları kandıran Seri Katil yoluna çıkan herkesi öldürebilir. Bu katil için aşağıda birkaç taktik bulunmaktadır:

Suçlamalarla başa çıkma Edit

  • Her zaman suçlamaları başkasına yönlendirmeye çalışın böylece sizin Seri Katil olmakla suçlandığınız unutulsun.
  • Eğer Seri Katil iseniz hangi rol olduğunuzu öne süreceğiniz konusunda akıllıca davranın. Rol listesinde göz gezdirin ve ileri süreceğiniz rolün mezarlıkta yer alıp almadığını sürekli kontrol edin. 
  • Eğer bir kişi Seri Katil olmak ile suçlanıyorsa ve bu kişi siz değilseniz bunu kendi çıkarınıza kullanın. 
  • Sizden şüphe duyulmaya başlandığında katil notuna kendinizin seri katil olduğunuzu üçüncü şahıs kipinde yazın. Örneğin isminiz Kamil ise  Seri Katil Kamil'dir yazın. Sohbet kutusunda da size komplo kurulduğunu iddia edin.
  • Araştırmacı'nın (Investigator) sonuçları Disguiser, Doktor, ya da Seri Katil olduğunuzu gösterdiği için Doktor olduğunuzu ileri sürmek mantıklı gelebilir fakat bu çok bilinen ve yaygın bir taktik olduğu için deneyimli oyuncuları şüphelendirebilirsiniz. Tabii eğer insanlara saldırmıyorsanız, bu durum biraz daha farklı. Seri Katiller genellikle her gece birini öldürdüğü için sizin saldırmamanız durumunda insanların doktor olduğunuza inanma ihtimali daha yüksektir.

Also on FANDOM

Random Wiki