FANDOM

Mekanikler Edit

  • Gece boyunda ölülerle konuşabilip bilgi alabilir.
  • Ölülerle konuşurken başka bir mediumu göremezsin.
  • Öldüğünüzde 1 kişi ile konuşma hakkınız vardır.
  • Hedefiniz hapise girerse, Mafya üyesi veya bir vampirse, sizinle ve diğer üyelerle veya hapisteki hedefle konuşabilirler.
  • 1 kişi ile konuşurken lookout konuştuğunuz kişiye giderse sizi görür.
  • Eğer jailor sizi hapise aldiysa hem jailor'u hemde ölüleri duyacaksınız. Fakat sadece jailor ile konuşursunuz.

Strateji Edit

  • Asıl amacınız ölülerden aldığınız bilgileri yaşıyanlara anlatmaktır.
  • Ölülere oyundaki isminizi güveniyorsaniz söyleyebilirsiniz. Çünkü retri eğer ölülerden birini canlandırırsa sizide asmaya çalişirlarsa retrinin canlandırdığı kişi sizi suçsuz olduğunuzu kanıtlar.

Bir medium olarak çok faydali şeylerde yapabilirsiniz Edit

  • Janitor'un temizlediği rolleri ölen kişiden öğrenebilirsiniz.
  • Eğer ölen kişinin will'ini Forger değiştirdiyse geceleri ondan öğrebilirsiniz.
  • Her türlü engellemeyi,kontrol edilmeyi ölmeden önce öğrenebilirsiniz.
  • Ölmeden önce will'ine son bişe ekleren ölürse veya escort sk ya gidip yazmadiysa onu geceleri öğrenebilirsiniz.
  • Mafya ve tarafsız üyelerle konuşabilirsiniz (çok fazla güvenmeyin)
  • Eğer Mafya'lar kendi arkadaşlarını ispiyonlarsa onları report edin çünkü bu bir suçtur :) ama söylediysede oyunun kazanın.
  • Ölen İnvestigatorun veya sheriff'in son araştırdığı kişiyi öğrenin.
  • Spy ölümden sonra bile mafya konuşmalarını görür fakat ziyaretleri göremez eğer mafia ağzından yanlışlıkla arkadaşın ismini kaçırırsa size bunu söyler ve astırırsınız.
  • Asla ve asla gündüz medium olduğunuzu ifşa etmeyin çünkü bu rol oyunun kaderini değiştirir.
  • Öldürülen bir kişinin sana ne anlattığına daima güvenmeyin, tarafsız bir karakter olabilir ya da muhtemelen bir Mafya üyesi olabilirler. Herkese birisinin suçlu olduğunu söylemeden önce, kanıtı isteyin. Ölenler hala yanlış bilgi verebilir veya gamethrowing(report) önlemek için yalan söylüyor olabilir.
  • Rolünün medium olduğunu söyliyen birinin ölülerin ne söylediğini sorun.
  • Eğer asılan kişi mediumsa sizde onun asılmasını sağladıysanız jailor veya retri tarafından canlanan rollerden yardım isteyebilirsiniz.
  • Medium olarak ilk gece ölürseniz oyundan çıkmayın 1 adet konuşma hakkınız vardır oyunu iyice takip edip kazandırabilirsiniz.
  • Ölümden hemen sonra 1 adet konuşma hakkınızı kullanmayın yeterli bilgi edindikten sonra kullanın.

 %50 ÇEVİRİ YAPABİLDİM ARTIK BENDEN BU KADAR :) Edit

Also on FANDOM

Random Wiki