FANDOM

İstatistikler Edit

Rol Adı: Mafyöz

Birlik: Mafya Katil

Yetenek: Baba'nın emirlerini uygula.

Nitelikler:

  • Baba sana emir vermemiş ise yinede öldürebilirsin.
  • Eğer Baba ölürse Baba'ya terfi edersin.
  • Gece diğer Mafyalarla konuşabilirsin.

Amaç: Mafyaya boyun eğmeyen herkesi öldür.

Özel Nitelikler: Eşsiz Rol

Kazanma Şartları:

  • Kasabalılar öldürülmeli
  • Seri Katiller öldürülmeli
  • Kundakçılar öldürülmeli
  • Kurt Adamlar öldürülmeli
  • Mafya ile birlikte kazanılabilir
  • Cadılar ile birlikte kazanılabilir
  • Kazazedeler ile birlikte kazanılabilir

Notlar:

  • Eğer Baba gece bir hedef seçmiş ise kendi hedefin yerine onun hedefine saldıracaksın.
  • Eğer Baba hapsedilmiş ve ya rolü engellenmiş ise kimi hedeflemiş isen ona saldıracaksın. (Eğer bir hedef belirlememiş isen kimseye saldırmayacaksın.)
  • Eğer hapsedilmiş ve ya rolün engellenmiş ise Baba hedefe kendi saldıracaktır. (Eğer Baba bir hedef belirlememiş ise kimseye saldırmayacaktır.)
  • Eğer Baba oyun sırasında ölürse yeni Baba olacaksın. Eğer oyunun başlangıcından beri hiç Baba yoksa Baba olamazsın.
  • Eğer ölmüşsen ve Baba yoksa, rastgele bir Mafya üyesi Mafyöze terfi edecektir.
  • Bir cadı seni kontrol etse bile yine de Baba'nın belirlediği hedefe saldıracaksın. (Eğer Baba bir hedef belirlememiş ise Cadı'nın saldırmanı istediği hedefe saldıracaksın.)

Taktikler:

  • Eğer hapsedilirsen kendini Gazi yada Gönüllü olarak göster.Çünkü oyunda bir araştırmacı olabilir ve raporunda seni Gazi,Gönüllü yada Mafyöz olarak görecektir. Eğer ortam uygunsa tercihinizi Gazi'den yana yapın çünkü oyunda bir Soytarı varsa Kasaba sizden onu vurmanızı isteyecektir.
  • Eğer Kasabadan birisi kendini Başkan ilan etmişse ilk hedefin onu öldürmektir. Ancak bunu yaparken ortalıkta doktor,koruma,gardiyan yada nakliyeci var mı diye kontrol etmeniz gerekir. Olmadığı takdirde düşünmeyiniz.
  • Sabah olduğunda ortalıklarda pek görünmemek de faydalı olabilir. Çok fazla konuştuğunuz takdirde Araştırmacı Kasabalılar sizi araştıracaktır. Bu durumda da Araştırmacıdan belki kaçabilirsiniz ama Şerif sizin mafya olduğunuzu rahatlıkla anlayacaktır.

Eylemler Edit

Güneş İkonu: Mevcut değil

Gece eylemi yok: Hiç bir şey

Kendini hedefle: Mevcut değil

Birini hedefle: Hedefini öldürmeyi seç.

İkinci hedef: Mevcut değil

Also on FANDOM

Random Wiki