FANDOM

Lookout, tüm Mafya pisliklerinin ve hatta şehir dışındaki manyaklardan bazılarının gece karanlık maskesinde çalışmayı tercih ettiğini biliyordu; bu nedenle yaptıkları işin Salem'in uyuyan vatandaşları tarafından görülemeyeceğinden emin. Neyse ki, bahtsız kasabalar için, Lookout, geceleri gece boyunca kasabayı gizlice izliyor ve sürekli bir suçlu bulmaya çalışıyor.

Mekanikler Edit

  • Sizden başka biri hedefinizi ziyaret ederse, bunun gibi bir mesaj alırsınız: "____ dün gece hedefini ziyaret etti!"
  • Eğer Escort, Consort ya da Jailor bir Serial Killer ya da Werewolf tarafından öldürülürse. Katilin kurbanlarını ziyaret ettğini göremezsin. Örneğin : Escort Serial Killer'a gittiyse ve Serial Killer Escort'u öldürürse, bunu göremezsin. Ya da Jailor Serial Killer'ı gece aldıysa ve öldürmediyse, Serial Killer Jailor'u öldürür. Sen bu sırada Jailor'u izliyorsan her hangi bir ziyaret mesajı almazsın.
  • Bir Doktor'u izliyorsan ve o gece kendini iyileştirmeye karar verdiyse. Doktor'un kendini ziyaret ettiğini görürsün.
  • Aynısı BodyGuard için de geçerli. Eğer bir BodyGuard kendini korurmayı seçerse, BodyGuard'ın kendini ziyaret ettiğini görürsün..
  • Eğer gece bir Veteran'ı gözetlersen ve Veteran Alert açarsa ölürsün.
  • Eğer izlediğin kişi Werewolf tarafından saldırıya uğrarsa, sende Werewolf tarafından öleceksin.
  • Kendini ziyaret edenleri göremezsin fakat diğer Lookout görür.
  • Arsonist'in başkalarının evini yaktığını göremezsin. Eğer bir Arsonist gözetliyorsan ve kendisi üzerine tıklarsa o zaman Arsonist'in kendisini ziyaret ettğini görürsün.
  • Bir İnvestigator ve Serial Killer aynı kurbanı ziyaret ederse, öncelik gösterilen isimleri görürsün. Öncelik : İnvestigator

Stratejiler Edit

  • Lookout yaygın bir iddia olduğu için çoğu insan size inanmaz ve  Executioner olduğunuzu söylerler. Bu nedenle not tutmanız çok öenmlidir.
  • Lookout olarak, Mafya / Seri Katil / Kundakçı için potansiyel hedefleri belirlemek için gün boyunca neler olup bittiğini takip etmek önemlidir.
  • Hedefleneceğini düşündüğünüz birine sahip değilseniz iyi bir fikir, oyuncunun adlarına bakmaktır; pek çok kişi daha uzun isimleri hedef alacaktır.
  • Akıllı oyuncular, Lookoutların tek kelime isimlerinin etrafında dolaşacağını bildiklerinden, adı "Jonathan Corwin" veya "Betty Parris" gibi pek fazla görünmeyen birini izlemek kötü bir fikir olmayabilir.
  • Birisi geceleyin hedefini ziyaret ettiyse ve hedefin de ölmediğini söylediyse ziyaretçinin Doktor, BodyGuard veya İnvestgator gibi diğer bir kasaba üyesi olabileceğinden dolayı ziyarette bulunan herkesi anlatmamaya dikkat etmelisin. Doctor, BodyGuard ve İnvestigator vb. rollerin açığa çıkmasını istemeyiz.
  • Hedefiniz saldırıya uğradığından bahsediyorsa (Yalnızca bir kişi onu ziyaret ettiğini düşünürsek) kasabaya masum görünmek için yalan bir rol oynayabilirler. Aynı şekilde hedefiniz öldürülürse ve yalnızca bir ziyaretçi varsa ya ziyaretçi öldürme rolündendir ya da hedefin o gece Serial Killer veya Werewolf'u ziyaret etmiştir.Hedefiniz canlıysa ancak rol bloke edilmiş, hapse alınmış, gazlandığını (Doused) vb.söylemiyorsa hedefinizi ziyaret eden kişi Framer ya da Şerif gibi pasif bir rolde olabilir.
  • Hedefiniz gece ölmediyse ve sabah Gazlandım, Dün blackmailed yedim derse ziyarete gelen kişinin rolünü bileceksiniz.
  • Gece Immune yemiş bir hedefi izliyorsanız, sabah bu konu hakkında hiç bir şey söylemeyebilirler. Serial Killer ve God Father nadiren geceleri saldırıya uğradıklarını söylerler. Bu nedenle dikkatli olun ve birinin ziyaretlerini incelerken kimin iyi kimin kötü olduğunu iyi düşünün.
  • Bir kaç gece üst üste bir kişiyi izliyorsanız ve aynı kişinin 2 gece ziyaret ettiğini görürseniz şanslısınız. Bir Doktor veya BodyGuard bulmuş olabilirsiniz. Mafya saldırılarını önlemek için kasabaya bunu söylemekten kaçının. Hedefiniz (bir Doktor tarafından korunuyorsa) saldırıya uğradığını ve korunduğunu iddia ediyorsa saldırganı bulmaya çalışın.
  • Hedefiniz kendini ziyaret ettiyse, Doctor veya BodyGuard bulmuş olabilirsiniz.Ertesi gün saldırıya uğradığını iddia ediyorsa, ziyaretçilerden diğeri Killing Role bir karakterdir. Hedefine ateş açan bir Arsonist olabilir. Arsonist o gece saldırıda bulunursa dikkatli olun.
  • Bir Witch seni kontrol altına alırsa ve bilinmeyen bir hedefe gittiğini görürsen, Witch seni hedef almaya yönlendiriyor. Gördüğünüz diğer ziyaretçilerden birisi Witch olmalı.
  • Witchler en kötü düşmanınız olabilirler. Oyunda Witch olması durumunu aklınızda bulundurun. Tam dolunay olmadığında birisinin birini ziyaret ettiğini görürseniz bu onun Werewolf olmadığı anlamına gelmez.
  • İki kez (veya daha fazla) Blakcmailed yemiş birini ziyaret etmeyi düşünün. Blackmailler aynı kişiye tekrar şantaj yapmak için dönecek, aynı kişi ertesi gün tekrar Blackmail atarsa Mafyanın Blackmailler'ını bulmuşsunuz demektir. Şantaj mağdurunu birden fazla kişi ziyaret ederse kesin bir sonuca ulaşamazsnız.
  • Bazen, önemli bir rol izlenmek isterse, gerçek bir saldırı olasılığı varsa bunu yapabilirsiniz.
  • Jailor'a Lookout olduğunuzu ispatlamanın basit bir yolu var. (İspatlamak gerek çünkü herkes Lookout olduğunu söylüyor,) Jailor'a sonraki gece seni izleyeceğinizi söyleyin ve kimi aldığını sana özelden atarım diyin. Böylece rolünüzü ispatlamış olursunuz.
  • Eğer bir Mafya Killing rolünü anladıysanız bunu towna söylemeyin. Jailor ya da Escort'a söyleyin. Akşam bulduğunuz kişi ile ilgilensinler. Çoğu zaman bir Mafya rolünü engellemek ve Hapse atmak onları asmaktan daha etkiilidir.
  • Bir İnvestigator sizi kontrol ettiğinde bir Forger ya da Amnesiac olduğunuzdan şüphelenebilir. Sizi suçlamaya başladığında kendinizi ispat etmek için iradenizi kullanın ya da bir ispat belgesi hazırlayın.

Also on FANDOM

Random Wiki