FANDOM

Arsonist'in türkçe karşılığı kundakçıdır. Kundakçı hakkında merak ettiğiniz çoğu bilgi bu sayfada mevcuttur.

MekaniklerEdit

Arsonist; Edit

  • Gece saldırılara bağışıklığı vardır.
  • Şerif araştırdığı zaman suçsuz olarak görür.
  • Gece bağışıklığını göz ardı eden roller sizi gece öldürebilir. (Jailor, Werewolf, Jester vs gibi roller sizi öldürebilir.)
  • Sona 2 kişi kaldıysa ve son kişi;
  • Oyunda 2. bir kundakçı varsa, öldüğünüz zaman oyunu kaybetmiş sayılmazsınız. Ölü olduğunuz süre boyunca 2. kundakçı oyunu kazanırsa, siz de kazanmış olursunuz.
  • Gazladığınız kişiler gazlandıkları hakkında bir bilgi almazlar.
  • Başka bir Arsonist tarafından gazlandığınız zaman bilgisini alırsınız.
  • Bir Investigator gazladığınız kişileri Bodyguard, Godfather, or Arsonist olarak görecektir.
  • Bir Consigliere gazladığınız kişiyi Arsonist olarak görür.
  • Gazladığınız kişiyi aynı gece bir Disguiser ziyaret eder ve aynı gece ölürse, gazlanılan kişinin rolünde ölür. Arsonist olarak ölmez. Araştırıldığında ise gittiği kişinin rolünün sonuçlarını alır.

Temizlenmek, Gazlamak, Ateşe vermek Edit

  • Oyunda 2. bir Arsonist varsa ve gazlandığınızın bilgisini aldıysanız, geceyi hiçbir şey yapmadan geçirip evinizi gazdan temizleyebilirsiniz. Bu yalnızca oyunda 2. bir Arsonist var ise ve sizi gazladıysa kullanılmalı.
    • Kendinizi temizlediğiniz gece yine gazlansanız bile ateşe verilemezsiniz.
    • Eğer evinizi temizlemeyi seçtiğiniz gece Escort size gelip rolünüzü engeller ise evinizi temizleyememiş olursunuz. Bu bir bug (oyun hatası) olabilir.
  • Jaile alınmış kişiyi yakamaz veya gazlayamazsınız. Evini gazladığınız kişi jailde olduğu sırada yakma işlemi yaparsanız kişi jailde olduğu için ölmez fakat evi hala gazlı kalır.
  • Gazladığınız kişi öldüyse ve Retributionist tarafından tekrar geri getirildiyse, öncesinde nasıl ölmüş olursa olsun evi gazlanmış olarak sayılmaz. Bu kişiyi tekrar gazlamanız gerekir.
  • Bir Veteranı tetikte olduğu sırada ziyaret ederseniz veterana ölürsünüz fakat evini de gazlamış sayılırsınız. Veteranı gazlamış olmanızın oyunda 2. bir Arsonist olmadığı veya Doctor tarafından iyileştirilmediğiniz sürece hiç bir anlamı yoktur.
  • Eğer gazlamaya gittiğiniz kişiyi bir Bodyguard koruyor ise Bodyguard ile birlikte ölürsünüz. Fakat gazladığınız kişileri yakmayı seçtiğinizde Bodyguard tarafından öldürülmezsiniz.
  • Her Arsonist diğer Arsonist tarafından gazlanan hedefleri öldürebilir. Bu, her gece 1 kişiyi öldürmeyi mümkün kılar.
    • Bunun için Arsonistlerden birinin hedefi gazlaması, diğer Arsonistin de kendi üzerine tıklayıp ateşe vermesi gerekir.

Also on FANDOM

Random Wiki