FANDOM

Koruma (Bodyguard) Edit

Strateji ve Mekanikler: Edit

Koruma her gece koruyacak birini seçip o gece onun ölmesini engelleyebilir, eğer herhangi bir katil korumanın koruduğu hedefe saldırırsa, O gece hem koruma öldür hemde katil. Koruma bu yönüylen önemli olan pek çok rolü koruyabilme ve Kasabaya oyunu kazandırma yeteneğine sahiptir (Vali'yi koruma, kendini açıklamış bir Gardiyanı korumak gibi.) Koruma kendini ele vermemelidir çünkü kendini ele verdiği zaman mafya'nın birincil hedefi olacaktır. Bunun sebebi ise koruma'nın "trade killing" (karşılıklı öldürme) özelliğine sahip olması, Mafya üyeleri Rütbeli ve Rütbeli Pratik oyun modlarında maksimum 4 tane olabileceği için (Bir unutkan'ın ölmüş bir mafya rolünü hatırlaması sayılmaz ise.) Mafya kendi üyelerinden herhangi birini riske atmak istemeyeceği için bir koruma olarak kendinizi iyi saklamalısınız. Korumanın hedefi ziyaret edilir ise korumanın ona yaptığı saldırı gece dokunulmazlığından geçer, bu sayede Seri Katil, Kundakçı ve Baba gibi rolleri öldürebilirsiniz.

Strateji: Edit

  • Koruma olarak saldırılma ihtimali çok olan rolleri korumalısınız, örneğin bir vali veya Gardiyan kendi rolünü açık ettiği zaman önceliğiniz tabiikide onu korumak olacaktır.
  • Eğer bir Gardiyan sizi hapishaneye atar ise, ona rolünüzün Koruma olduğunu söyleyip ismini sorun, bu şekilde sizi infaz etmeyecektir.
  • Koruma olarak rastgele insanları korumak akıllıca bir seçim değildir, seri katilin öldürmek kundakçının gazlamak üzere olduğu mafya üyelerini kurtarabilirsiniz.

Also on FANDOM

Random Wiki