FANDOM

==
Gazi == Paranoyak savaş kahramanı kendisini ziyaret eden kişileri vuran bir eski askeriz. Amaç Kasabadaki her suçluyu ve kötüyü öldür. Nitelikler Gece dokunulmazlığını yok sayar. Alarmdayken dokunulmazdır. Eşsiz roldür yani Rolsüzler vb. bu rolü alamaz veya oyunda 1 den fazla olamaz. Dikkati dağıtılamaz her türlü engellemeye bagışıklıdır. Alarmdayken ziyaret edilirsen ziyaret edeni vurursun. Yeteneği Alarm durumuna geçip geçmeyeceğine karar ver. 3 alarm hakkın var.

Araştırma Sonuçları Edit

Şerif araştırırsa : Hedefin şüpheli biri değil. Araştırmacı araştırırsa : Hedefinin silahı var eski asker, yasa dışı örgüt üyesi veya tetikçi olabilir. Mafya araştırmacı : Hedefin paranoyak bir savaş kahramanı. Eski asker olmalı.

Stratejiler Edit

İlk gece alarm vermek iyi gelebilir ama herkes hayatta olduğundan çoğunlukla boşa harcamak olur. Bu konuda yapabileceğiniz eğer gazi iseniz amacınız oyunda ilk geceden önceki 15 saniye insanların sizi hedeflemesine neden olacak bir şey yazmak.

"Ben Hayatta Kalan'ım" Kötü bir seçim olabilir çünkü Araştırmacı ve Şerif ler sizi araştırmaya gelebilir fakat mafyayı da vurma ihtimaliniz var

"Bu Gardiyan ne işe yarıyor?" veya "Üstte güneş gibi bişey var ne işe yarıyor?" gibi cümleler kullanabilirsiniz bu sizin hayal gücünüze kalmış birilerinin size saldırmasına neden olacak her şeyi söyleyebilirsiniz. Fakat dikkatli olun bazı köylüler sizden şüphelenebilir ve alarmınız kötü sonuçlara yol açabilir.

Oyun ortasında ise "Mafyayı (veya başka kötü rolü) bulmak üzereyim birinden şüphelendim fakat emin değilim sonraki gece söyleyeceğim" derseniz size saldırılması ihtimali yüksektir.

Birisi size erkenden rol sorarsa cevap vermek yerine onun rolünü ve neden bunu sorduğunu söyleyin. Sizi mafya diyerek öne sunan kişiye Cellat çağrısı yaparak kasabayı bilgilendirin.

Rolünüzün öğrenilmesi gereken 3-4 gece civarından sonra doğru anda alarm verin ve ölüm notuna adınızı ekleyin bu hem kötü rollerin size saldırmaktan çekinmelerini sağlayacaktır. Kendinizi belli ettikten sonra insanlara rollerini fısıldamalarını isteyin. Her geceye girmeden önce Hadi alarm verelim deyin böylece sahte mi gerçek mi olduğundan bilemediklerinden korkacaklardır. Bir diğer olaysa oyun sonu 2 alarmınız olduğu halde 1 alarmım kaldı demektir. Alarmlarınızın ilkini kullanın ölen ölmeyen olması farketmez son alarmımıda kullandım yazın ve diğer gece tekrar alarm verin. Şerif gibi değerli bir rolmüş gibi yada doktor gibi vs. roller gibi davranın sonra alarm verin doktor olduğunuzu düşünen kötüler size saldıracak ve ölümün tadına bakacaktır. Kendinizi belli etmediğiniz anlarda birisi ben eski askerim derse anlayın ki o kötüdür araştırmacı gibi davranıp onu öldürmeye çalışın başaramazsanız bile o gece alarm vererek rakibi indirin. " Beni engellemeyi bırak artık" demek sizin önemli bir rol olduğunuzu ve hedeflenmenizi sağlar.

Konuşkan olun çoğu kötü rol sessiz kalır sessiz insanları üst yüzeye çıkartarak rollerini sorun ve kötü gibiyse yalan söylüyorsa indirin. Konuşkan olun fakat çok rahatsız edici olup dikkat çekmeyin bu köylüleri size çeker ve bu durum pek de iyi değildir Alarm bitince çıkmayın oyundan hala oylarınızla yardım edebilirsiniz. Kurt adam varsa Alarmları dolunay olmayan zamanlar boşa harcamayın dolunayda alarm vermek daha etkilidir.

Edit

Edit

Also on FANDOM

Random Wiki