FANDOM

Fısıldaşmak, iletişim kurmanın gizli bir yoludur. Casus tüm fısıldaşmaları duyabilir.

Fısıldaşmak

Fısıldaşmak için mesajınızdan önce /w (oyuncunun numarası veya adı) veya -pm (oyuncunun numarası veya adı) yazmanız yeterli olacaktır.

Mesela, 7 numaralı Can Simit'e "Ben Şerifim, sen nesin?" fısıldamak için ya "/w Can Simit Ben Şerifim, sen nesin?" ya da "/w 7 Ben Şerifim, sen nesin?" yazmanı yeterlidir.

Fısıltıyı Cevaplamak

Fısıltıyı cevaplamak, fazladan bir şey gerektirmez. Normal bir şekilde fısıldaşmanız yeterli olacaktır. Mesela,

/w Can Simit Selam!

/w Fırat Naber?

Fısıldaşmanın Tehlikeleri

Bir Casus bütün fısıldaşmaları duyabilir. Mesela, ortalıkta Casus olup olmadığından emin olmadığınız durumlarda Babayla Mafya işleri fısıldaşmak veya Seri Katille bir Cadı olarak fısıldaşmak oldukça tehlikelidir.

Fısıldaşmalarınızın içeriğini başka oyuncular göremeseler de başkalarıyla fısıldaştığınızdan haberdar olacaklardır. İsminiz, fısıldaştığınız kişinin ismiyle birlikte sohbet kutusunda şu şekilde belirecektir:

"Fırat, Can Simit'le fısıldaşıyor."

Bununla birlikte, oyuncularla ne kadar fısıldaştığınıza dikkat etmeniz gerekmedir çünkü sohbet kutusunu istemeden doldurabilirsiniz veya insanlar sizden şüphelenmeye başlayabilir.

Fısıldaşmanın Yararları

Fısıldaşmak çok büyük bir taktiksel öneme sahiptir ve birçok şekilde kullanılabilir. Mesela, oyunda birisi Başkan olduğunu ilan etti ve rollerin ona fısıldamanızı istiyor. Fısıldaşma yoluyla rolünüzü ona bildirip koordine bir şekilde oyunu Kasaba için kazanabilirsiniz.

Başka bir durumda bir Cadısınız ve Seri Katili buldunuz. Casusun var olmadığından eminseniz Seri Katille iş birliği yapabilirsiniz.

Fısıldaşma gizli bir şekilde işbirliği sağlayan çok önemli bir silahtır. Başarılı bir şekilde kullanıldığında oyunu kazanmanızı sağlayabilir.

Also on FANDOM

Random Wiki