FANDOM

Consort

  • Serial Killer'ı Blockladığnızda Ölme Mesajınızda Onun Serial Killer Olduğu Ve Ona Roleblock Atmaya Çalıştığınız İçin Sizi Öldürdüğü Yazar
  • Werewolf'ta İse Yukardaki Özellik Geçersizdir Ölüm Mesajınızda Ziyaret Ettiğiniz Kişinin Werewolf Olduğu Yazmaz
  • Bu Saldırılardan Bodyguard Yada Doctor İle Korunabilirsiniz
  • Şu Roller Roleblock'a Karşı Bağışıklıdır:Witch, Escort, Consort, Transporter, Veteran
  • Ek Bilgi:Eğer Bu Rollerden Birini Bloklamaya Çalışırsanız Başarısız Olursunuz Ve Bu Size Mesajla Gösterilir. İşte O Zaman Hedefinizden Birinin Bu 4 Rolden(Consort Olsaydı Zaten Siz Bilirdiniz)Biri Olduğunu Anlayabilirsiniz.

Strateji

Siz Mafya'nın Önemli Rollerindensiniz Sizin Amacınız Kasaba Araştırma Rollerinin Yada Natural Killing Rollerinin Görevlerine Engel Olmanız.Elinizdeki Bilgileri Kullanarak Kasaba Araştırma Rollerini Blocklamaya Çalışın Öncelik Her Zaman Sheriff'te Olsun. Ve Onların Mafya Üyelerini Bulmasını Engelleyin.Kasaba Sizin Rolünüzü Sorarsa En Yakın Seçenek Olan Escort Diyin. Vasiyetname Tutun Ve Vasiyetnamenize Kendinizi Escort Olarak Belirtin Eğer Kasaba Last Will Sorarsa Bu Önlem Olabilir.Eğer Kasaba Araştırma Rollerini Bodyguard Yada Doctor Koruyoursa Bodyguard Yada Doctor'u Bloklayıp Mafya'dan Araştırma Rolünü Öldürmesini İsteyebilirsiniz.Eğer Natural Killing Rolüyse(Serial Killer Ve Werewolf Dışında) Onun Görevini Yapamamasını Sağlayın Çünkü Onların Mafya Üyelerini Öldürme Riski Var. Onlarıda Sona Bırakıp Asarsınız Yada Mafya Üyelerinden Birisi Kendini Kasaba Araştırma Rolü Olarak Tanıtıp Onu Kasaba'ya Astırtabilirsiniz.